Bugetul total disponibil pentru finanțare este de 50.000 de euro, din care estimăm că vom finanța între 3-5 proiecte ce vor fi implementate în perioada 01.06.2022- 31.10. 2022. Decizia cu privire la suma acordată fiecărui proiect va fi luată în urma procesului de evaluare și jurizare, ținând cont de  necesitățile relevate de bugetul aplicanților. 

ARII DE INTERES ALE FONDULUI

Căutăm să finanțăm proiecte de reabilitare/reamenajare/construcție infrastructură ale terenurilor de sport sau ale sălilor de sport din școlile și liceele brașovene.

Exemple de proiecte ce pot fi finanțate (lista de mai jos este doar orientativă, nu este exhaustivă). Acestea pot fi, dar nu sunt limitate la: 

Exemple de proiecte care NU sunt de interes pentru program (lista de mai jos este doar orientativă, nu este exhaustivă):

Propunerile de proiect vor cuprinde, pe lângă informații generale despre școală și prezentarea activităților de educație fizică și sport actuale și a oportunităților din această zonă, fotografii color ale facilităților sportive existente, un plan minim de (re)amenajare și un deviz cu ofertă de preț, care include și garanția materialelor, echipamentelor și a lucrărilor, în funcție de nevoile definite în proiect.

Vă sugerăm să obțineți oferte de preț de la cel puțin trei furnizori diferiți și să atașați în aplicație oferta cea mai bună.  Proiectelor selectate pe lista scurtă le vor fi cerute și celelalte două oferte de preț.

Finanțările sunt oferite de către compania Decathlon România

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1500 de colaboratori în 2021. Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație în domeniu, păstrând in permanență obiectivul strategic de a face sportul accesibil cât mai multor români prin oferirea unui raport calitate – preț foarte bun.

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji, etc, dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist. Incepand cu 2005, Decathlon colaborează cu mai mulți producători industriali, fabricând astfel chiar în România produse marcă proprie pentru drumeții montane, trekking și escaladă (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta” Fabricat în România”.

Fundația Comunitară Brașov 

Fundația Comunitară Brașov are misiunea de a crea punți între nevoile și resursele locale și de a acționa ca un catalizator pentru o comunitate mai unită, mai generoasă și mai solidară.

În activitatea noastră de 7 ani, am finanțat și mentorat 200 de proiecte comunitare și am acordat un buget de 2.745.929 lei prin mobilizarea donatorilor corporate, a celor individuali și a persoanelor resursă din comunitate. 

Fundația Comunitară Brașov este parte dintr-o mișcare națională, alături de alte 18 fundații comunitare din țară. 

Pentru mai multe detalii, vizitați www.fundatiacomunitarabrasov.ro

Detalii despre mișcarea de fundații comunitare, puteți găsi, accesând: https://ffcr.ro/fundatii-comunitare/

„Prin acest program finanțat de către Decathlon și aflat la a doua ediție la Brașov, avem șansa să reamenajăm terenuri de sport în mai multe școli brașovene și să creăm contexte atractive și favorabile practicării sportului. Valorizăm foarte mult oportunitățile de a practica sportul în locații atractive, sigure și cu facilități îmbunătățite dat fiind impactul pozitiv asupra stării fizice și psihice a tinerilor sportivi. Mulțumim Decathlon pentru implicarea exemplară în dezvoltarea facilităților sportive ale comunității brașovene și pentru schimbarea deja produsă în viețile a 5.435 de copii din cele 5 școli brașovene care au beneficiat de finanțarea din cadrul primei ediții.” a declarat Laura Popeea, director executiv, Fundația Comunitară Brașov.

“Obiectivul principal al companiei este de a face sportul accesibil unui număr cât mai mare de persoane. Astfel, ne dorim să încurajăm cât mai multe persoane să-și depășească limitele și să facă mișcare, pentru a se bucură de o viață mai bună și mai sănătoasă”, a declarat Ioan Bogdan Dorobanț, CSR/Project Leader, Decathlon România. „Două dintre strategiile de responsabilitate socială ale Decathlon România sunt educația copiilor prin sport și accesul la sport al tuturor. Ne bucurăm că alături de Fundația Comunitară Brașov putem contribui la îndeplinirea acestor obiective comune.”

*Organizatorii pot decide oricând modificarea calendarului, prin înștiințarea scrisă, în prealabil, publicată pe website-ul: https://sportulpentrutoti.fundatiacomunitarabrasov.ro/